Retourneren & ruilen

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

  1. Meld je retour aan via onze klantenservice.
  2. Bereid je product voor op de terugreis:
  • Pak het goed en stevig in. Gebruik het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is;
  • Verzend de verpakking in de originele of andere stevige doos die je goed afsluit;
  • Verwijder waar nodig je data en account.
  1. Stuur het pakketje terug via pakketdienst. 

     

Welke retour mogelijkheden heb ik? 

Binnen 14 dagen na ontvangst van je product heb je 2 opties:

  • je tuinposter 1x ruilen voor een ander product;
  • je tuinposter retourneren en je geld terug laten storten.

 

 

Wat is de status van mijn retourzending?

Daarvoor kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Zodra wij aan de slag gaan met jouw pakket, sturen we je een bevestiging per mail. Het kan voorkomen dat je product volgens je Track & Trace is aangekomen in ons magazijn, maar dat je nog geen ontvangstbevestiging hebt gekregen. Geen zorgen, het kan tot 24 uur duren voordat we je retour in behandeling nemen.

 

Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.